tiistai 2. heinäkuuta 2013

tässä kerrostalossa

tässä kerrostalossa
rappukäytävässä ollaan hiljaa
eikä asunnoissakaan saa huutaa
mut mulla on kengät kopisevat
ja joskus vaan unohdan vaieta

         taas yläkerta riitelee
         se nainen astiota heittelee
         mut ne huutaa hiljaa hiljaa vaan

tässä kerrostalossa
tiedän, ei pitäis laulaa hississä
tiedän et naapurin emäntä
se ei oikein pidä mun äänestä
kuulin kun se sanoi päivällä

         mut joskus tahtoo laulattaa
         ja jos on bänditreeneihin matkalla
         on vaikee olla hiljaa hiljaa vaan

tässä kerrostalossa
kerran tanssin rappukäytävässä
luulen et kaikki seuras ovisilmistään
mä vilkutin niille ja nauroin vaan
ei kukaan ehtinyt liittyy seuraan

         niillä oli jotain tärkeempää
         jotain maailmoita syleilevää
         mua katsoivat hiljaa hiljaa vaan

5 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Ihana. Aito, inhimillinen ja huoleton.
    Sinulla on kiva tyyli kirjoittaa!

    VastaaPoista
  3. oot kyllä ihan tosi lahjakas, kerronta ihan omaa luokkaa!keep up the great work:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua sulan, niin kiva kuulla että joku tykkää minun teksteistä! Kiitos paljon. (:

      Poista

Kaikki tunteet ovat omiani, aivan kaikki tarinat eivät.